Termeni si conditii

CONDITII GENERALE

GREEN VECTORY S.R.L.

sediu: str.Sighisoara, nr.3, 310308, Arad, jud.Arad, Romania

Nr. Ord. Reg. Com. Arad: J02/160/2011

CUI: RO 28059156

denumita in continuare „Vanzator’

pentru comercializarea bunurilor prin intermediul magazinului virtual, situat pe internet la:

www.greenvectory.ro

       Vizitarea sau comanda pentru produsele magazinului virtual online  www.greenvectory.ro, inclusiv emiterea comenzilor pentru produsele expuse, implica acceptarea acestor termeni si conditii. GREEN VECTORY SRL isi rezerva dreptul de a modifica acesti termeni fara o notificare prealabila.

SITE: reprezinta SITE-ul Internet apartinand GREEN VECTORY SRL, care se afla la adresa www.greenvectory.ro, prin intermediul caruia UTILIZATORUL are acces la informatii privind serviciile si produsele oferite / asigurate de catre GREEN VECTORY SRL in reteaua de magazine online.

TERMENI SI CONDITII: reprezinta prezentul document intitulat, ”TERMENI SI CONDITII” pe care UTILIZATORUL are obligatia sa le respecte pentru a i se permite accesarea SITE-ului;

 

UTILIZATOR: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat TERMENII SI CONDITIILE prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare;

UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii GREEN VECTORY SRL.

 

  1. Confirmarea comenzii

Fiecare comanda emisa va fi confirmata fie on-line, fie telefonic. Confirmarea telefonica este obligatorie pentru clientii noi, in urma inregistrarii contului de client. In cazul in care comanda dvs. nu poate fi confirmata, datorita faptului ca nu putem lua legatura cu dvs., utilizand oricare din metodele de contact, ca urmare a furnizarii de informatii eronate la inregistrarea pe site, operatorul poate lua decizia revocarii acesteia, in termen de 5 zile de la emitere.

  1. Modalitati de plata – pretul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre urmatoarele modalitati, functie de optiunea clientului:
  • Plata cu numerar – se face in lei, integral, la livrare. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curier, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea. Modalitatea de plata cu numerar la livrare nu este disponibila pentru comenzi online a caror valoare cu TVA este mai mare de 5000 Lei pentru persoane juridice.
  • Ordin de plata – Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de GREEN VECTORY SRL, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul societatii in baza proformei emise.
  • Plata cu cardul – Magazinul online foloseste pentru tranzactiile online serviciile Euplatesc.ro. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro). Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra. Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision. Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului platitor ca SC GREEN VECTORY SRL.

Preturile prezentate pe site includ TVA insa nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru. Pretul de vanzare tiparit pe factura va fi cel stabilit de consultantul de vanzari in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma sau va fi cel publicat pe site la momentul efectuarii comenzii.

Plata avansului se poate realiza prin:

  • numerar (ramburs);
  • virament bancar (ordin de plata);
  • plata cu cardul.
  1. Cum se face livrarea?                                                                                                                                      

. Livrarea se realizeaza la adresa de livrare definita de catre CLIENT in formularul de comanda.

3.1. Prin curierat, in termen de 2-3 zile lucratoare de la sosirea marfii in depozitul Vanzatorului si daca s-a efectuat plata conform conditiilor de mai sus.

3.2.  Livrarea se face in functie de localitatea livrarii, in functie de greutatea si dimensiune, cu una din urmatoarele firme de curierat cu, care avem contract: Urgent Cargus, DPD, Fan Curier sau Sameday.

3.3. Costul transportului este contra cost pentru comenzile sub 1.000 RON fara TVA, iar pentru comenzile peste 1.000 RON fara TVA transportul este gratuit.

3.4.. Acolo unde se specifica faptul ca produsele sunt in stoc, termenul de livrare este de maximum 2-3 zile lucratoare de la la data achitarii marfii (in afara de cazul in care se solicita achitare prin ramburs).

3.5. Vanzatorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumparatorul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre Cumparator pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 10 de zile calendaristice.

3.6. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului.

3.7. In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va veni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul; in cazul in care acesta nu poate fi contactat, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate. SC GREEN VECTORY SRL isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii.

* Transportul este gratuit pentru Arad, indiferent de greutatea comenzii.

** Pentru comenzile din afara Aradului, livrarea este gratuita pentru toate comenzile care au o greutate mai mica de 30 kg.

*** Pentru comenzile cu o greutate mai mare de 30 de kg, livrarea este gratuita pentru primele 30 kg, iar peste 30 kg costul transportului va fi de 1.8 lei fara TVA/kg, cost calculat pentru fiecare kg suplimentar peste 30 kg din comanda.

  1. Limite de responsabilitate privind achizitiile online

Pentru intarzierile cauzate de firma de curierat, GREEN VECTORY SRL nu este sub nici o forma responsabila pentru depasirea termenului de livrare a produselor. Comandarea produselor nu garanteaza livrarea produselor in termenul afisat.

Decizia privind achiziti unui anumit produs de pe site-ul de vanzari on-line www.greenvectory.ro revine in totalitate cumparatorului.

Responsabilitatea asupra integritatii produselor livrate apartine in totalitate transportatorului, incepand cu momentul expeditiei acestora.

FOARTE IMORTANT ESTE CA DVS. SA VERIFICATI INTEGRITATEA PRODUSELOR LA RECEPTIA ACESTORA INAINTE DE A SEMNA DE PRIMIRE, DEOARECE DUPA ACEEA, FIRMA DE CURIERAT NU MAI POATE FI TRASA LA RASPUNDERE IN CAZUL RECLAMATILOR DETERIORARILOR  PRODUSELOR PRELUATE.

Observatie
Pozele au carater orientativ in alegerea produsului si in majoritatea cazurilor reflecta intocmai produsul.

  1. GARANTIA PRODUSELORPentru a putea beneficia de acordarea garantiei, CLIENTUL are obligatia ca la receptia marfii prin curier sa desfaca coletele si sa verifice integritatea marfii. In cazul constatarii de deficiente (deteriorari ale obiectelor, zgarieturi, produse gresit livrate, etc) CLIENTUL va consemna pe tipizatul CURIERULUI deficientele constatate.

Simpla semnare, fara obiectii a bonului de livrare al CURIERULUI duce la imposibilitatea acceptarii ulterioare a oricarei obiectiuni din partea CLIENTULUI privind garantia! Dupa efectuarea receptiei si livrarii Cumpărătorul nu mai poate invoca deficienţe cantitative sau deficienţe pe care, in mod rezonabil, nu putea sa nu le vada la momentul recepţiei (ciobituri, zgârieturi, rosaturi, componente indoite, pete de murdarie etc.).

Spargerea produselor si componentelor acestora sau zgarierea produselor dupa recepţie sunt riscuri asumate integral de Cumparator.

Garantia se solutioneaza de catre societatea comerciala SC GREEN VECTORY SRL societate romana cu sediul in str.Sighisoara, nr.3, 310308, Arad, jud.Arad, Romania, telefon: (+40)357 870213 sau (+40)745 399 726 prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Conditiile de garantie sunt in conformitate Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, nedeteriorat, impreuna cu accesoriile aferente, formularul de garantii, copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta).

Pe perioada garantiei produsului conform specificatiilor Certificatului de Garantie care insoteste in mod obligatoriu alaturi de factura produsul comandat, dacă deficienţele nu sunt imputabile cumparatorului, Vanzatorul isi asuma responsabilitatea repararii sau inlocuirii produsului pe cheltuiala sa.

In functie de disponibilitatea producatorului si de locul unde a fost fabricat produsul, Vanzatorul isi va impune sa repare sau sa inlocuiasca produsul, pe durata garanţiei intr-un termen maxim de 30 zile. Produsul inlocuit beneficiaza de aceeasi garantie ca si un produs nou. Defectele aparute in termenul de garantie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se repara gratuit.

In cazul ridicarii marfii direct de la sediul nostru, CLIENTULUI ii revine obligatia de a verifica marfa si de a consemna printr-un Proces Verbal eventuala acceptare cu obiectii a produselor.

In cazul in care NU se verifica marfa sau NU se consemneaza nicio obiectiune, semnatura de primire pe Factura Fiscala de catre CLIENT implica acceptarea marfii si confirmarea verificarii integritatii acesteia de catre CLIENT. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.

  1. Returnarea produselor                                                                                                                                    

Cumparatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

  – Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site. In cazul in care produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. In cazul in care va fi agreata inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, cumparatorul va achita diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produdului inlocuitor. Costurile de retur si transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, vor fi suportate de catre GREEN VECTORY SRL

   – Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele comandate trebuie semnalata imediat, iar Cumparatorul va refuza receptia acestora. Cumparatorul poate solicita returnarea acestora pentru inlocuire, iar daca produsul nu se mai afla in stoc poate opta pentru rambursarea integrala a contravaloriivalorii. In cazul in care va fi agreata inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, cumparatorul va achita diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produdului inlocuitor. Costurile de retur si transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, vor fi suportate de catre GREEN VECTORY SRL.

  1. Anularea tranzactiei si rambursarea 

Anularea unei tranzactii online si rambursarea sumei platite cu cardul este posibila si se realizeaza in conformitate cu politica bancii emitente, care va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile de la acceptarea returului. Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.

  1. Renuntarea la cumparare      

Conform legislatiei in vigoare, posibilitatea de retur al unui produs fara a preciza motivele, se aplica numai cumparatorilor persoane fizice (detalii in O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative).

Notificarea de retur se face in scris, in termen de maxim 14 zile calendaristice incepand din ziua in care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produsului.
Cumparatorul care renunta la cumparare in conditiile legii va suporta costurile directe legate de returnarea produselor (art 14 (2), O.U.G. Nr. 34/2014).

Cumparatorul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care cumparatorul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. GREEN VECTORY SRL va expedia produsul solicitat la schimb numai dupa ce Cumparatorul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
– Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte

 – Daca produsul prezinta defecte de fabricatie

 – Produsele nu pot fi returnate daca au fost deja utilizate.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, GREEN EVCTORY SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea cumparatorului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
In toate cazurile returnarii / inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare / inlocuire sunt suportate de catre cumparator. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
In cazul in care pentru un produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

In oricare din situatiile de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceasi stare, in ambalajul original, impreuna cu toate documentele insotitoare (factura, certificat de garantie,etc.).

In momentul efectuarii unei comenzi online, Cumparatorul declara ca a luat la cunostinta si este intru totul de acord ce cele mentionate mai sus.

X